Ebru Şendeniz

Sayfalar

27.5.10

pac-man'le nostalji:))

hayatimda oynadığım ilk bilgisayar oyunlarından biri hatta ilki:) daha sonraları da super mario modası başlamıştı....pac-man önune geleni yiyen, kucuk ve sari bir top:)ve bu top   blinky, pinky, inkey ve clyde kardeşlerden kaçıyor,oyun bu kadar yalın işte :))sanırım 30 yıldır doymak nedir bilmeyen tek karakter pac-man heralde:)) ve uzun zaman sonra  google 30. yılını bize hatırlatınca tekrar  oynayalım  dedim:))kucağıma aldığım 4 yaşındaki yiğenimle beraber yaklaşık on dakika google anasayfada oynadık sonra internetten aşağıdaki siteyi buldum ve buradan devam ettim:))hala  ara ara oynuyorum sardı yine beni pac-man sevgisi :))oynamak ve nostalji yapmak isteyenler buradan buyursunlar:))))http://www.neave.com/games/pacman/play.php  

No comments:

Post a Comment